Nu le pot spune copiilor mei să ajungă până la stele. Tot ce pot face este ca eu să mă-ntind spre elend spre ele.
Joyce Maynard

duminică, 12 aprilie 2015

10 LUCRURI PE CARE NU AR TREBUI SA LE SPUI UNEI FEMEI CARE NU POATE RAMANE INSARCINATA !

Cand vine vorba despre infertilitate, am observat ca oamenii nu stiu ce sa le spuna femeilor care trec prin aceasta situatie.
Mai jos, veti gasi o lista cu 10 lucruri pe care nu ar trebui sa le spui unei femei care incearca sa ramana gravida si nu reuseste:

1. Esti prea stresata, Daca te relaxezi , sigur se va intampla

Ei bine, e normal sa fiu stresata, nu am cum sa nu fiu altfel cand urmez un tratament pentru acest lucru care imi aminteste de asta o data la doua zile cand il fac .


2. Vrei prea mult acest lucru. Nu poti forta lucrurile

Ce e rau in a-ti dori atat de mult sa ramai insarcinata? Oare nu e normal sa iti doresti atat de mult sa dai nastere unui copil?  Spune-i asta si doctorului meu care ma injecteaza cu medicamente .

3. Esti tanara. De ce te ingrijorezi?

Comentariul privind varsta nu are nici o relevanta si de cele mai multe ori doar incomodeaza persoana careia va adresati. Asa ca, abtineti-va.

4. Esti prea slaba. esti prea grasa

Sub nici o forma nu ar trebui sa spuneti asta. Cu siguranta femeile aflate in astfel de situatie, primesc sfaturi de la medicul lor si daca acest lucru ar fi fost o problema, cu siguranta medicul le-ar fi spus.

5. Muncesti prea mul ! Te concentrezi prea mult pe acest lucru si ai nevoie sa ti se distraga atentia!

Modul de viata nu este neaparat un factor pentru infertilitate si sunt sigura ca femeile in aceasta pozitie duc de cele mai multe ori un stil de viata extrem de normal.

6. Se va intampla cand o vrea Dumnezeu!

Chiar daca e adevarat, cu siguranta este unul din lucrurile pe care chiar nu ar dori sa le auda de la tine.

7. Cu siguranta vei ramane insarcinata anul viitor !

Daca doresti sa fi un prieten bun, nu-i spune asta pentru ca daca acest lucru nu se va intampla va interveni dezamagirea si neincrederea.

8. Eu nu am avut o problema in a ramane insarcinata 

Nu spune asta, acest lucru ii va da o stare si mai depresiva si asta nu o va face sa gandeasca pozitiv .

9. Cu primul copil, am ramas insarcinata dupa numai doua luni

Asta cu siguranta nu va face sa se simta deloc bine, mai ales daca se afla in situatia in care ea incearca de cativa ani.

10.Poate esti gravida sau Vei ramane insarcinata cand te astepti mai putin

Pentru o femeie care isi doreste cu disperare acest lucru asta nu o va consola deloc. Pentru ea timpul nu este un prieten acum si asteptarea nu poate fi un prilej de impacare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu